Ik streef steeds naar een optimale klantentevredenheid, resulterend in een efficiënte preventie, ook op langere termijn. De evaluaties die ik mag ontvangen zijn dan ook zeer belangrijk voor mij om steeds weer beter te doen.
UIt een analyse van 1.037 ingevulde evaluatieformulieren, bij 18 verschillende bedrijven uit diverse sectoren, blijkt
hetvolgende :
De deelnemers geven een gemiddelde score op volgende vragen (1 = slecht, 10 = uitstekend)...
- Heeft U het gevoel dat U iets geleerd heeft dat voor Uzelf van toepassing kan zijn : 8.87
- Hoe beoordeelt U de kennis/ervaring van de trainer/lesgever : 9.31
- Didactische kwaliteit van de trainer/lesgever : 9.19
- Was de aangeboden informatie toegankelijk voor U : 9.04
- Denkt U dat U de aangeboden tips in de praktijk zal kunnen omzetten : 84.14 % "ja"
- Zou U collega's of werknemers aanraden deze sessie te volgen : 96.46% "ja"